Tuesday, September 6, 2016

Blog Forex Eur

Gepos op 2 Augustus 2013 by 07:36 GMT Goeie môre. Ek het 'n paar veranderinge aan die site en dit moet nou vinniger laai. Hier is 'n paar kaarte moeite werd om 'n blik vandag. Don se die NFP dag (konsensus: 184k) uptrend verloor stoom na 'n goeie lopie begin by 1.28. Intraday studies is tans lomp en dit is tyd om 'n ogie te hou oor die eerste ondersteuning te hou, op 1,3170. Marksentiment: intraday lomp, kort termyn lomp Potensiële handelstrategie: om dips te koop teen 1,3150, stop hieronder 1,3100, teiken op 1,3300 EURUSD 4u 2013/08/02 Gepos op 22 Julie 2013 by 08:09 GMT Hello. Die euro het stadig geklim teenoor die dollar teenoor die 61,8 van 1,3415-1,2755 by 1.3160.A wenk van huidige herstel was die twee daaglikse kerse uitgelig in my vorige post en hieronder. Koop op die tempo bokant hierdie fib weerstand is een ding om te Market sentiment te oorweeg: intraday lomp, kort termyn effens lomp Potensiële handelstrategie: om te koop op breek van 1,3150, teiken op 1,3300, stop hieronder 1,3080 EURUSD daaglikse grafiek 2013/07/22 gepos op 16 Julie 2013 by 07:48 GMT Dollar trek terug teen sy groot toonbank-dele, veral teenoor die euro wat tans die handel in die 50 retracement sone van die afname 1,34-1,2750 mark sentiment: intraday lomp, kort termyn effens lomp Potensiële handelstrategie: om te koop op breek van 1,3150, teiken op 1,3300, stop hieronder 1,3080 EURUSD 4u 2013/07/16 Dit Gepos op 8 Julie 2013 by 07:35 GMT Goeie môre. Off-topic vraag: het hierdie webwerf vrag stadig vir jou Ek sal 'n paar veranderinge in die komende dae te maak om dit te laat hardloop vinniger maw hosting plek, aanskakel meeste plugins ens Terug na ons kaarte. Euro hou om nader aan onlangse laagtepunte in die 1.27 gebied en dus is daar is net geen rede om te verwag aangesien nog 'n sterk herstel. Verkoop in klein byeenkomste is waarskynlik die beste bet vir nou. Die opwaartse tendenslyn uitgelig het verlede week (en hieronder) is oortree en is nou die verskaffing van weerstand mark sentiment: intraday lomp, kort termyn lomp Potensiële handelstrategie: om te verkoop op terugsakking na 1,2900, stop bo 1,2960, teiken op 1,2800 en laer EURUSD daaglikse 2013/07/08 Gepos op 2 Julie 2013 by 07:38 GMT Goeie môre. Dollar bly sterk in die raad en meer winste in die kaarte. Die setups verlede week gepos was baie goed om 'n paar pitte gryp. Euro bly onder druk en dit blyk dat daar is 'n goeie kans om 'n toets van die tendenslyn uitgelig in die daaglikse grafiek hieronder sien. Marksentiment: intraday lomp, kort termyn lomp Potensiële handel strategie: kort 1,3100 hou met stop bo 1,3160, teiken op 1,2900. EURUSD daaglikse 2013/07/02 Gepos op 27 Junie 2013 by 08:00 GMT Goeie môre. Die dollar bly styg teen 'n paar van sy toonbank dele soos euro en Britse pond, en daar is 'n update op die kaarte gepos gister 61,8 fib ondersteuning is verbreek en klein byeenkomste in die rigting van 1.31 sal meer verkoop markgeleenthede sentiment voorsien: intraday lomp, kort termyn lomp potensiële handelstrategie: om te verkoop teen 1,3100, stop bo 1,3160, teiken op 1,2900 EURUSD 4u 2013/06/27 Gepos op 26 Junie 2013 by 06:54 GMT ek m gaan 'n paar veranderinge aan te bring om te sien of 'n nuwe skedule beter pas met my van dag tot dag dinge (nie handel verwante). Om hierdie rede, kan ek updates meer dikwels publiseer tydens die aand (Europese tyd). Dit gesê, laat ons kry reguit na 'n paar kaarte. Deurlopende daling kom nie, maar hierdie keer as 'n weerstand laag. So óf verkoop op 'n onderbreking onder hierdie 61.8 (die aggressiewe manier) of met 'n terugsakking tot 1,3100-50 gebied is die pad om te gaan. Marksentiment: intraday lomp, kort termyn lomp Potensiële handelstrategie: om te verkoop teen 1,3100-50, stop bo 1,3200, teiken op 1,2900. Gepos op 13 Mei 2013 by 07:45 GMT Goeie môre. Hier is kaarte Die euro gegly onder 1.300 teenoor die Amerikaanse dollar en die afname is waarskynlik om voort te gaan, die verskaffing van 'n potensiële geleentheid in swak saamtrekke in die rigting van weerstand te verkoop teen 1.300 mark sentiment: intraday lomp, kort termyn lomp Potensiële handelstrategie: om op te verkoop tydren te 1.300, stop bo 1,3060, teiken op 1,2800 EURUSD uurlikse 2013/05/13 Gepos op April 18, 2013 op 07:52 GMT Goeie môre. Die euro verhaal oor die raad, maar getrek het gister terug teenoor die dollar, so die vraag is nou of die huidige afname is korrektiewe of nie. Laat ons neem 'n blik op 'n paar interessante kaarte Gister se herstel is korrektiewe. Sien die daaglikse grafiek hieronder. Marksentiment: intraday lomp, kort termyn effens lomp Potensiële handelstrategie: om te verkoop op saamtrek om 1,3100, stop bo 1,3170, teiken op 1,2850 EURUSD daaglikse 2013/04/18 Hier Gepos op April 9, 2013 by 07:02 GMT Goeie môre . Dollar is val deur die bank saam met die Japannese jen. AUDJPY is nou goed oor die 100 merk terwyl die USDJPY is slegs 1 figuur weg van die sielkundige struikelblok 100. Sal dit daar te kom ja, dit is net 'n kwessie van tyd ( 'n paar dae of minder). Euro herstel teenoor die dollar sedert my vorige post. Dit het egter bereik my teiken op 1,2750 uit die verkoop sone van 1,2850. Nou ek m op soek na die ander kant: beplanning om dit te koop Market sentiment: intraday lomp, kort termyn lomp Potensiële handelstrategie: om te koop op breek bo 1,3050, stop by 1,2980, teiken op 1,3220 Post navigasie EURUSD geword Maart 2004 Status: Lid 6 Posts Ek m kort van 1,2176 SL: 1,2265. Ek het die posisie Vrydagoggend om 08:00 EST. Ek wou die stop roete, maar die slaap geraak as gevolg van vreemdsoortig slaappatrone verlede week. Gelukkig prys didnt skielik omswaai op my deur my stop weer. Ek m dink oor die verskuiwing van die s / l so gou as moontlik om 1,2170, oor gelykbreek. Ek sal dek op 'n ander weiering om 1,1205 gebied, maar ek wil graag die handel oop te verlaat en hopelik maak 'n paar ordentlike winste op 'n breek onder 1,2060 gebied. Ek wens ek wouldve gekry in vroeër, maar is die fokus op die GBPUSD en USDCHF die afgelope tyd. Is iemand in die handel Wat dink jy oor die beweging van my stop om 1,2170 te styf Ek het dit hier omdat ek m dink daar is ten minste twee vlakke van weerstand van waar ons nou is op Vrydag naby 1,2124: 1) 1,2140 Vrydag hoë na weiering van 1,1203 (naby Sun laag) en 50 fibo van Vrydag hoog na 1,1203 2) net bokant 61,8 fibo (1,2159) van 1.2213- 1,2077) en 'n vorige intraday ondersteuning vir Vrydag As dit breek hierdie, sal Ek voortgaan om te wag totdat 'n onderbreking van 1,2213 om glong of speel kleiner fibos om te kyk vir klein pit winste totdat daar 'n duidelike rigting ek wil wees in 'n bietjie van 'n ordentlike posisie net in die geval as dit breek uit hierdie daaglikse konsolidasie. Ek kan in staat wees om weer in te voer op 'n weiering van 1,1205 gebied en terug af van 1,2200 gebied. Wat dink jy van my redenasie Hoe kan ek hierdie tipe fibo ondersteuning / weerstand ontleding te verbeter. Miskien met 'n paar aanwysers sien ek die intraday en daaglikse dubbel tops en headandshoulders, BTW, maar didnt hulle noem. Albei is tendens omkeer seine, so dit is 'n hoë slegs beskikbaar in ons meer nadeel sien, maar dit is nog steeds soort Iffy oor wanneer vir my. sy reëls spook my 'n bietjie - maar dit is my styl - Ek hou gebons uit die enkelspel / dubbelspel en nie op soek na die huis loop ek d eerder mis 'n groot skuif as sien 'n mooi wins verdamp die 150 pit strategie kan werk keer, maar hierdie maand het lastig uit die 12 suksesvolle ambagte was, net 3 gekraak 150 pitte Beau beveel die beweging van jou stop om gelyk te breek Ek m dink van die neem van 'n baie af op 50 of 60 pitte - of ten minste die verskuiwing van die stop tot 25 maar met verloop van tyd (dws ervaring), miskien is ek sal meer gemaklik met Beau se handel MGMT - ek is seker hy is het die geskiedenis te back-up van sy strategieë maar kyk na die inskrywings duidelik daar is waarde in daardie TRLs - wouldn t jy saamstem en gebaseer op onlangse prestasie, man ek net gaan om te fokus op die euro en kabel disclaimer: ek m net 'n gevorderde beginner in hierdie - hou dit in gedagte geword Mei 2004 Status: Tyd is die belangrikste bestanddeel 91 Posts Pretty shitty 100 pit wins verdwyn op Dinsdag. Re-aangegaan lank op 75 pitte - wat sowel verdwyn. Toe kom kort 1914. Gestop uit 1944 vir 'n ander 30 pit treffer. Ek kan nie bekostig om te hou sodat winsgewende bedrywe te draai in verliese, en wag vir die 150 pit teiken volgens die 5MFX stelsel. Van nou af gaan ek moet begin neem winste wanneer ek dit verkry. V Ek weet presies hoe jy voel. Probeer om hierdie forex besigheid en die ou standaard van sny jou verliese kort leer en laat jou winste te hardloop net nie vir my werk. Running 3 demo rekeninge doen dit alles begin suig big time (2 dit is). Ek behandel dit snaaks geld soos my eie. As iemand anders as my vrou het gesien hoe bewaak was ek met hierdie virtuele geld wat hulle sou van het my verbind. Ek gebruik nie mooi taal in harde klanke en, en. en. My vrou het gesê regstellende golwe sou dit nie sweet nie. (Slegs die lees maak my wil om my slegte handel gewoontes te verander). Persoonlik kan dit hoenders wees. t, maar die geld is in die bank deur die neem van winste. Wanneer jy wakker laat en per toeval kry jouself in daardie 3 of C golf jaag prys met tot stilstand kom en te beskerm. Ek dink dit is waar perke sal werk. kan net t neem 50 en sien 200 verlede daardie punt. Voel ek het iets gemis. Hoop dit help en goeie handelstoestande. gladde 60 P. s. Enige troos ek kolf 1000 hierdie week. Alles is verkeerd en weg Ek stem saam die beste ding om te doen is om die reëls te volg. Soos ons almal weet van ons skooldae egter reëls bestaan ​​om gebreek word nie. As jy gaan om die reëls te breek, sy beter om dit te doen om wins te neem wanneer dit staar jou in die gesig, as iets dom soos om 'n stop verlies te doen. Ek herhaal egter dat die beste ding om te doen is volg die reëls. Aangesluit Mei 2004 Status: Tyd is die belangrikste bestanddeel 91 Posts Ek stem saam die beste ding om te doen is om die reëls te volg. Soos ons almal weet van ons skooldae egter reëls bestaan ​​om gebreek word nie. As jy gaan om die reëls te breek, sy beter om dit te doen om wins te neem wanneer dit staar jou in die gesig, as iets dom soos om 'n stop verlies te doen. Ek herhaal egter dat die beste ding om te doen is volg die reëls. Groep ek dink dit is tyd om te gaan 'n lang reg hier 03:50 EST. Wag vir retrace om 1,1910-25 vlak en ry hierdie baba hoër. Die Downer is dunner gladde 60 P. s. Uitkyk te wees vir die sywaarts shuffle in hierdie tyd van die dag. Regstelling kan 'n rukkie vir inskrywing te neem. Aangesluit Mei 2004 Status: wat regtig omgee 120 Pos 'n sielkundige Neem Wins is as nie-produktiewe as 'n sielkundige stop verlies. IMHO, is dit beter om te leer en te verstaan ​​tyd / prysbewegings en as dié bewegings handel eerder as beslissende dit het om te gaan 150 pitte. So ver as die euro gaan. daar was 'n groot deel van die pitte op die tafel. Tel die pitte op die swaaie van die uurlikse grafiek. As jou stelsel of strategie nie positiewe pitte het produseer met sulke swaaie, wil jy dalk om alternatiewe strategieë of stelsels te oorweeg. Aangesluit Maart 2004 Status: Lid 19 Posts Wat sou jy reccommend n sielkundige Neem Wins is as nie-produktiewe as 'n sielkundige stop verlies. IMHO, is dit beter om te leer en te verstaan ​​tyd / prysbewegings en as dié bewegings handel eerder as beslissende dit het om te gaan 150 pitte. So ver as die euro gaan. daar was 'n groot deel van die pitte op die tafel. Tel die pitte op die swaaie van die uurlikse grafiek. As jou stelsel of strategie nie positiewe pitte het produseer met sulke swaaie, wil jy dalk om alternatiewe strategieë of stelsels te oorweeg. Aangesluit Mei 2004 Status: Lid 81 Posts My rede vir die begin van hierdie draad was vir handelaars om hul gedagtes in terme van die neem van 'n posisie in die mark te deel, sodat daar sprake kan wees leer en bespreking rondom (Iets wat ek didnt sien gebeur op die forum.) handel. Verduidelik die rede waarom 'n ambag of voorspelling is die sleutel tot leer. Om dit in 'n bevel maak 'n verbintenis te back-up een se posisie. Byvoorbeeld, nou sou 'n ideale tyd om te hoor wat handelaars sê oor die euro / dollar wees. Is hulle neem 'n ommekeer posisie of gaan hou met die tendens Wat verbintenis gaan jy maak en waarom. Ek vas aan die EZ Trade stelsel. Beacuse, 1. Ek het nie genoeg weet of het genoeg ervaring om accurate voorspellings te maak. 2 Ek het skoongemaak 2 demo rekeninge (besig met die derde modes) met behulp van my voorspellings. So ek weet genoeg om te weet dat ek nie genoeg om my eie oproepe Forex Trading bekend te maak: Die hardste manier om maklik geld te maak. Aangesluit Junie 2004 Status: Lid 8 Posts Terwyl ek, soos die meeste handelaars hier, het kort op die dollar vir 'n rukkie, nou is ek plat. Rede: Wanneer 'n tendens of stock ens word voorbladnuus, is op die televisie radio elke dag, en almal wat jy raakloop oral om daaroor te praat - dit is tyd om wins te neem en herevalueer voor te spring terug in die mark. Dit maak seer my nooit om wins te neem en plat selfs as ek 'n klomp pitte op die tafel, want ek kan nooit, ooit lyk die bo-of onderkant bel en ek don t die moeite doen om te probeer. Dit maak seer altyd my pitte terug te gee aan die mark, want ek te gulsig om wins te neem toe ek die eerste keer begin raak ongemaklik met 'n posisie. Ek sal kyk vir 'n sterk bevestiging van die tendens voortsetting of omkeer voordat enige lank of mid tyd ambagte. Aangesluit Maart 2004 Status: Magic Man 3457 Posts sou nou 'n ideale tyd om te hoor wat handelaars sê oor die euro / dollar wees. die enigste normale persoon kortsluiting die EURUSD nou is die E-12 Ontspan en gelukkig te wees. Aangesluit Julie 2004 Status: Lid 54 Posts Terwyl ek, soos die meeste handelaars hier, het kort op die dollar vir 'n rukkie, nou is ek plat. Rede: Wanneer 'n tendens of stock ens word voorbladnuus, is op die televisie radio elke dag, en almal wat jy raakloop oral om daaroor te praat - dit is tyd om wins te neem en herevalueer voor te spring terug in die mark. Dit maak seer my nooit om wins te neem en plat selfs as ek 'n klomp pitte op die tafel, want ek kan nooit, ooit lyk die bo-of onderkant bel en ek don t die moeite doen om te probeer. Dit maak seer altyd my pitte terug te gee aan die mark, want ek te gulsig om wins te neem toe ek die eerste keer begin raak ongemaklik met 'n posisie. Ek sal kyk vir 'n sterk bevestiging van die tendens voortsetting of omkeer voordat enige lank of mid tyd ambagte. William Eckhardt Vooroordeel steeds teen sterling na gedempte data - Reuters Londen rooi 10:52 GMT 2016/07/19 paar sup vir kabel c 55 en dan 28/30 50 van beweeg af laagtepunte. stop waarskynlik onder 131 NXT sup 13031. terwyl hy onder 13225 vooroordeel is vir laer. Vooroordeel steeds teen sterling na gedempte data - Reuters GVI Trading Kamer Johannes 10:41 GMT 2016/07/19 - my profiel Hoër as wat voorspel inflasie versuim het om sterling val terug onder 1.32 op Dinsdag, verhoed meer bewyse dat beleggers sal neig om enige te verkoop styging in die pond in afwagting van 'n grimmige ekonomiese nadraai van verlede maand se Brexit stem. VSA 10-jr 1,544 -4.5bp WEEKLIKSE hoë-impak NEWS: 19-Julie Dinsdag 08:30 NL-VPI 09:00 DE-ZEW Survey 12:30 US - behuising begin / Permitte 20-Julie Woensdag 08:30 NL-Employment 14 : 30 US - Weeklikse Ru 21-Julie Donderdag 08:30 NL-Retail verkope 11:45 EZ besluit ECB 12:30 US - Weeklikse Werklose 14:00 US - bestaande huise verkope 22-Julie Vrydag Alle Dag Flash PBIS 12: 30 CA - Retail verkope 12:30 CA - VPI Trading Temas - warmer as wat verwag Britse inflasie data het die GBP n kortstondige lig, maar dit vinnig vervaag. Post Brexit, die Duitse ZEW ekonomiese sentiment data gemis ramings. Die ZEW Survey word gebruik as 'n aanduiding van hoe die IFO uit later sal op sy beurt in die maand. Die VSA sal behuising begin en permitte vry te stel. Aandele is reeds handel laer pre-data in Europa. Vaste inkomste pryse is oor die algemeen hoër. In die VSA die weeklange Republikeinse konvensie is aan die gang. Die ECB ontmoet op Donderdag. Die uit ammunisie en Draghi sal na verwagting weer 'n beroep vir die fiskale stimulus van Eurosone ekonomieë. Is daar iemand luister John M. Bland, MBA medestigter Global-View Duitse ZEW Survey Julie 2016 Duitse ZEW Survey. Julie data mis verwagtinge. BREAKING NEWS GVI Trading Kamer Johannes 09:00 GMT 2016/07/19 - my profiel Duitse ZEW Survey Julie 2016 Huidige Situasie: 49.8 teen 51,8 exp. teen 54,5 vorige. Ekonomiese verwagtinge: -6,8 teen 9.2 exp. teen 19,2 vorige. Ons het 150 wins in ons verifieer rekening Myfxbook. Gepos met die toestemming van die globale-oog lang GBP CKG Stanley 08:36 GMT 2016/07/19 moet ek verkoop. Ek hou vir 'n paar dae, maar soos die draai af lang GBP CKG Stanley 08:35 GMT 2016/07/19 Ek gekoop word by 1,3166 N 139,70 - News Alert - VPI m / m: 0,20 teen 0,20 exp. teen 0,20 vorige. VPI j / j: 0.50 vs. 0.40 exp. teen 0.30 vorige. VIX MTL JP 01:08 GMT 2016/07/19 - my profiel NH lol, het ek op Justin mooi hare Trudeau selfs tho hy is deel van die eksklusiewe klub Ek noem wins uit die cretins. Ek verkies my grafiek lyne (soos die stygende wig) en 'n paar basiese chartpoints, soos die wat ek afruk G-V se tafel dat ek hieronder gepos. Ek verkies dinge so eenvoudig is. VIX Livingston NH 23:51 GMT 2016/07/18 JP - ja - ek m met 'n harde tyd w / CAD /// nog weddenskappe op olie op 30 en Trudeau VIX MTL JP 23:45 GMT 2016/07/18 - My profiel 2jr is my ponie PS - let ons vriend usdcads 20-50-100 1,2969-1,2967 - 1,2961 chartpoints. hondjie verhandel teen 1,2960 OTM. 1,2850 moet vashou aan my bod vooroordeel vir 300 pit teiken gewin hou. VIX Livingston NH 23:39 GMT 2016/07/18 JP - met behulp van walle as die maatstaf opbrengs VIX MTL JP 23:37 GMT 2016/07/18 - my profiel NH ek vyf uitgegooi rasionele vooropstellings en beperk my robot handel EUR vanaf die kort kant net op opbrengs verspreiding ten gunste van laer euro teorie goed noem Livingston NH 23:30 GMT 2016/07/18 'n maand gelede ..Dimitris AVRAMOPOULOS, die Europese kommissaris in beheer van migrasie en visum beleid, het gesê hy verwag Turkye na die ontmoet EU toestande op die visum-vrye reis. Verklaring diplomasie is nie baie behulpsaam, het hy gesê, en bygevoeg dat sy gesprekke met die regering amptenare op die hoogste moontlike vlak het 'n sterk wil om saam te werk met die EU. Ek glo die migrasie krisis bring Turkye nader aan Europa, het hy gesê. VIX Livingston NH 23:20 GMT 2016/07/18 VIX is terug onder 13 - miskien 10 is op die radarskerm want daar is geen wisselvalligheid risiko in die wêreld // 'n pessimis sou kon dink CHAOS is 'n beter bet // mislukking van 'n CB dié manier het gegaan as dit s opdrag kan die werk Hard doen om 'n analoog tydperk van sosiale, politieke en finansiële nood Dinsdag Trading GVI Trading Kamer Johannes 21:19 GMT 2016/07/18 vind - my profiel marksentiment Indicators-- die Fed Fondse marksentiment Barometer toon huidige sentiment oor 'n toekomstige verandering in Fed beleid. Kans vir 'n rentekoersverhoging deur jaareinde is 45 uit 45 laat Vrydag. Spot EURUSD: 1,1075 20-dag avg: 1,1117 spilpunt: 1,1165 Duitse trein byl-aanval: Baie gerapporteer seer - BBC GVI Trading Kamer 21:17 GMT 2016/07/18 - my profiel Meer as 20 mense in Duitsland is beseer nadat 'n man met 'n byl het op die rampage op 'n trein, Duitse media verslag. 'N polisie-operasie insluitend 'n helikopter is aan die gang in Heidingsfeld, 'n deel van die stad Würzburg in die suide van Duitsland. BREAKING NEWS GVI Trading Kamer Johannes 20:42 GMT 2016/07/18 - My profiel moontlik skietvoorval in Duitsland op Twitter - TTN WEEKLIKSE hoë-impak NEWS: 19-Julie Dinsdag 08:30 NL-VPI 09:00 DE-ZEW Survey 12:30 US - behuising begin / Permitte 20-Julie Woensdag 08:30 NL-Employment 14:30 US - Weeklikse Ru 21-Julie Donderdag 08:30 NL-Retail verkope 11:45 EZ ECB besluit 00:30 US - weeklikse Werklose 14:00 US - bestaande huise verkope 22-Julie Vrydag Alle Dag Flash PBIS 12:30 CA - Retail verkope 12:30 CA - VPI Trading Temas - Vroeë Dinsdag sal sien belangrike inligting in die vorm van die Britse inflasie data, en dit is wat die Bank van Engeland teikens. Ook Duitse ZEW ekonomiese sentiment data verskuldig is. Die ZEW Survey word gebruik as 'n aanduiding van hoe die IFO uit later sal op sy beurt in die maand. Dit is swakker gesien. Die VSA sal behuising begin en permitte vry te stel. Aandele verhandel meestal hoër in die VSA weer. Die onstabiliteit in Turkye is reeds vervaag in die agtergrond. In die VSA die weeklange Republikeinse konvensie is aan die gang. Die ECB ontmoet op Donderdag. Die uit ammunisie en Draghi sal na verwagting weer 'n beroep vir die fiskale stimulus van Eurosone ekonomieë. Is daar iemand luister John M. Bland, MBA medestigter Global-View Global-View Free FX databasis. Hoog-laag-Close data vir meer as 'n dosyn geldeenheid pare vir meer as 'n dekade van data in Excel-formaat Drie polisiebeamptes doodgeskiet in Baton Rouge, gangster vermoor - Reuters Livingston NH 19:27 GMT 2016/07/18 Die betogers in die park het geen idee meer as die staatsgreep in Turkye - Trump kan wen soos Nixon gewen - Black Lives Materie het 'n nuwe naam en publicist die idioot kinders wat geprotesteer sal nou troef kiesers Drie polisiebeamptes doodgeskiet in Baton Rouge, gangster vermoor - Reuters DC CB 19:10 GMT 2016/07/18 Ek was in die strate van Chicago in 1968 tydens die Demokratiese Konvensie. Dit was slegs 'n paar maande ná Bobby Kennedy en Martin Luther King was doodgeskiet. Die vestiging, soos ons dit genoem het destyds, het die hele stel om te nomineer vise-president Hubert Humphrey wat in Washington het begin as 'n Midwestern progressiewe vuurvreter, maar is nou is oor die algemeen waargeneem deur Amerika se hippie jeug as 'n assistent en 'n sell-out om die bose magte loop die Viëtnam-oorlog. Ek wasn t presies 'n betoger, meer soos 'n proto-joernalis, is daar om te getuig 'n epogale gebeurtenis. Dit was 'n wilde drie dae met 'n baie moiling in Lincoln Park en Grant Park, en uiteindelik uit op Michigan Avenue die nag van Humphrey se aaklige apotheose, waar dinge het veral lelike en die traangas houers gevlieg. Maar dit was nie. Niemand het vermoor deur die polisie, of andersom, en dan het ons almal terug na die kollege (my SUNY skool kos 500-'n-jaar terug dan, deur die bye). Nixon was die troosprys. Destyds was dit in styl om politieke leiers te vermoor. Vandag is dit is in die mode by die polisie vermoor. Aandele styg met die dollar, skatkiswissels Val op Ekonomie Optimisme --Bloomberg Livingston NH 18:34 GMT 2016/07/18 Vir die EU - Nice kan net so belangrik wees as Brexit as gevolg van die Le Pen / anti Hollande faktor - Frankryk is nie so sekulêre as jy dalk dink en Turkye sit nog 'n spyker in rand Reis Maar markte kan reg om hierdie tyd geen big deal // of, natuurlik, het hulle nooit leer dat die geskiedenis didn t begin gister aandele styg met die dollar wees, skatkiswissels val op Ekonomie Optimisme - Bloomberg GVI Trading Kamer Johannes 18:15 GMT 2016/07/18 - my profiel Amerikaanse aandele rose in die lig handel, die dollar versterk en Tesourie het as optimisme oor die ekonomie se krag oorskadu hernu geopolitieke Vrees ná 'n mislukte staatsgreep poging in Turkye. Turkye Livingston NH 16:31 GMT 2016/07/18 Turkye se banke en buitelandse skuld - hoe lank voordat buitelandse geld begin om groot toename in euro lenings laat Turkye in 2de helfte van 2015 - blootstelling van die Italiaanse banke Erdogan se nuwe eise moet begin gou - hy is waarskynlik erger vir finansiële situasie Turkye se as Poetin was vir Oekraïne Amazing Trader is 'n unieke benadering deur Jay Meisler ontwikkel om handel wat eie tegnologie gebruik om eksklusiewe globale-oog se handel vlakke direk te lewer aan jou platform in real-time . Die doel is om jou handel prestasie na 'n hoër vlak. WEEKLIKSE hoë-impak NEWS: 19-Julie Dinsdag 08:30 NL-VPI 09:00 DE-ZEW Survey 12:30 US - behuising begin / Permitte 20-Julie Woensdag 08:30 NL-Employment 14:30 US - Weeklikse Ru 21- Julie Donderdag 08:30 NL-Retail verkope 11:45 EZ ECB besluit 12:30 US - Weeklikse Werklose 14:00 US - bestaande huise verkope 22-Julie Vrydag Alle Dag Flash PBIS 12:30 CA - Retail verkope 00:30 CA - VPI Trading Temas - warmer as wat verwag Britse inflasie data het die GBP n kortstondige lig, maar dit vinnig vervaag. Post Brexit, die Duitse ZEW ekonomiese sentiment data gemis ramings. Die ZEW Survey word gebruik as 'n aanduiding van hoe die IFO uit later sal op sy beurt in die maand. Die VSA sal behuising begin en permitte vry te stel. Aandele is reeds handel laer pre-data in Europa. Vaste inkomste pryse is oor die algemeen hoër. In die VSA die weeklange Republikeinse konvensie is aan die gang. Die ECB ontmoet op Donderdag. Die uit ammunisie en Draghi sal na verwagting weer 'n beroep vir die fiskale stimulus van Eurosone ekonomieë. Is daar iemand luister John M. Bland, MBA medestigter Global-View Forex Forum Die Globale-View Forex Forum is die middelpunt vir valuta handel op die web. Gestig in 1996, was dit die oorspronklike forex forum en is nog steeds die plek waar forex handelaars regoor die wêreld kom 24/7 op soek na valuta handel idees, breek forex nuus, fx handel gerugte, fx vloei en nog baie meer. Dit is waar jy 'n vol pakket van forex gereedskap, insluitend 'n volledige fx databasis, forex grafiek punte, live wisselkoerse kan vind, dan sal jy lewe fx kaarte. Daarbenewens is daar is 'n forex makelaars gids waar jy forex makelaars kan vergelyk. Daar is ook 'n forex makelaars blitslyn waar jy kan vra vir hulp keuse van 'n forex makelaar wat aan jou individuele fx handel behoeftes. Interaksie op dieselfde plek te forex bespreek. Forex Nuus Die forex forum is waar handelaars kom om die forex mark te bespreek. Dit is een van die min plekke waar forex handelaars van alle vlakke van ervaring, van beginner tot professionele mense, interaksie op dieselfde plek te forex bespreek. Daar is ook die GVI Forex, wat 'n private inskrywing diens waar professionele en ervare valuta handelaars ontmoet in 'n private forex forum. Dit is soos 'n virtuele forex kamer. Dit is oop vir buitelandse valuta handelaars van alle vlakke van ervaring om te sien, maar net ervare valuta handel professionele kan plaas. Geld Trading valuta handel kaarte word daagliks opgedateer met behulp van die forex wissel gepos word in die Global-View forex databasis. Jy sal ook vind tegniese aanwysers oor die fx handel kaarte, bv bewegende gemiddeldes vir geldeenhede soos die EURUSD. Dit is nog 'n forex instrument wat deur Global-vertoning. Forex Brokers Die forex databasis kan gebruik word om toegang tot 'n hoë, lae, naby daaglikse forex reekse vir sleutel geldeenheid pare, soos die EURUSD, USDJPY, USDCHF, GBPUSD, USDCAD, AUD, NZD en groot kruise, insluitend EURJPY, EURGBP, EURCHF, GBPJPY, GBPCHF en CHFJPY. Data vir hierdie valuta handel pare wat terugdateer na 1 Januarie 1999 kan afgelaai word om 'n Excel spreiblad. Forex Trading Forex grafiek punte is in 'n valuta handel tabel nuutste fx handel hoog-laag-kort afstand, Bollinger Bands, Fibonacci retracement vlakke, daaglikse forex spilpunt punte ondersteuning en weerstand vlakke, gemiddelde daaglikse forex reeks, MACD vir die verskillende valuta handel sluit pare. Jy kan kyk op die forex forum vir updates wanneer een van die fx handel gereedskap is opgedateer. FX Trading Global-View bied ook 'n volledige fx handel grafiek gallery wat fx pare, soos die EURUSD, kommoditeite, aandele en effekte sluit. In 'n fx handel wêreld waar markte geïntegreer, die grafiek galery is 'n waardevolle handel instrument. Kyk vir updates op die Forex Forum wanneer die grafiek galery is opgedateer. Forex Blog Global-View bied ook 'n forex blog. waar artikels van belang vir valuta handel is gepos gedurende die dag. Die forex blog artikels kom van buite bronne, insluitend forex makelaars navorsing asook die professionele by Global-vertoning. Dit forex blog sluit die Daily Forex Kyk, Mark Babbel en tegniese forex blog updates. In bykomend tot die real time forex forum. Daar is ook lid Forum vir meer in diepte forex besprekings. WAARSKUWING: buitelandse valuta handel en belegging in AFGELEIDES kan baie spekulatiewe EN KAN TOT verliese sowel as winste. Buitelandse valuta en afgeleide handel is nie geskik vir baie lede van die publiek, slegs risikokapitaal toegepas moet word. DIE webwerf is nie in ag neem SPESIALE beleggingsdoelwitte, die finansiële situasie of spesifieke vereistes van individuele gebruikers. U moet goed oorweeg jou finansiële situasie en raadpleeg jou finansiële adviseurs oor die geskiktheid om jou situasie te voordat hy 'n belegging of die aangaan van enige transaksies. Kopiereg 1996-2014 Global-vertoning. Alle regte voorbehou. Hosting en ontwikkeling deur Blue 105


No comments:

Post a Comment