Tuesday, October 18, 2016

Atlantica Online Quality Training Supply Box

Wat gaan aan U word nie toegelaat om toegang te verkry tot die verlangde bladsy. As jy die eienaar van die webwerf, kan jy maak 'n kaartjie in ons ondersteuning bladsy as jy dink dit is veroorsaak deur 'n fout: support. sucuri. As jy nie die eienaar van die webwerf, kan u ons kontak by cloudproxy sucuri. Maak ook seker dat jy die blok besonderhede (hieronder) insluit, sodat ons beter kan los die fout. Blok besonderhede Jou IP: Loading. URL: Loading. Jou leser: Loading. Blok ID: GEO02 Blok rede: Toegang van jou land afgeskakel deur die webwerf administrateur. Tyd: Loading. Bediener ID: cp15009 Sucuri CloudProxy CloudProxy is die webwerf Firewall van Sucuri. Dit staan ​​tussen jou site en die res van die wêreld en beskerm teen aanvalle, malware infeksies, DDOS, brute krag pogings en meestal enigiets wat dit kan benadeel. Nie net dit nie, maar jou sites kry kas, die bespoediging dit nogal 'n bietjie. Belangstellende Besoek sucuri / webwerf-firewall Kopiereg 2016, Sucuri LLC. Alle regte voorbehou. Algemene Diens Privaatheidsbeleid Vrae cloudproxy sucuri Elektrisiteit regulering in Argentinië: oorsig tipe Resource: Land Q 'n status: Regte verklaar soos op 01-Jun-2014 Jurisdiksie: Argentinië A Q 'N gids tot regulering van elektrisiteit in Argentinië. Die Q tariewe en voorwaardes van verkoop en voorstelle vir die hervorming. Om antwoorde oor verskeie jurisdiksies vergelyk, besoek die energie en natuurlike hulpbronne Elektrisiteit regulasie Land Q 'n instrument. Dit Q A is deel van die globale gids tot energie en natuurlike hulpbronne. Vir 'n volledige lys van inhoud besoek practicallaw / energie-gids. Jos Carlos Cueva, Estudio Beccar Varela 1. Gee 'n oorsig van die mark vir elektrisiteit in jou jurisdiksie, insluitend onlangse tendense oor die afgelope 12 maande. Oorsig In 1991 het die Argentynse regering het onderneem 'n uitgebreide privatisering program, insluitend die sektor elektrisiteit, gebaseer op wette No. 23696 (Staat regshervorming), uitgereik in 1989, en No 24065 (Elektrisiteit Regulerende raamwerk (ERF)), uitgereik in 1992 . op sy beurt, en gebaseer op die ERFs beginsels en riglyne, die provinsies aangeneem hul eie regulerende raamwerke, van toepassing binne hul eie jurisdiksies te wees. Die uiteindelike doel van die stelsel onder doelwitte, was om: Behaal 'n verlaging in tariewe deur finale verbruikers betaal. Beskerm verbruikers se regte. Verbeter gehalte van diens. Doeltreffendheid, betroubaarheid en vrye toegang. Die erf, nog van krag, maar aansienlik verander in die laaste paar jaar, verdeel opwekking, transmissie en verspreiding van elektrisiteit in afsonderlike aktiwiteite, en onderworpe elke toepaslike regulasie. Die erf verklaar kragopwekkers, verspreiders, transmissie maatskappye, groot gebruikers en makelaars as agente van die groothandel elektriese mark (WEM). Die sekretariaat van Energie gereguleer die WEM om elektrisiteit kragopwekkers, verspreiders en ander agente toelaat om te koop en te verkoop elektrisiteit in plek transaksies of onder langtermyn-kontrakte voorsiening teen pryse bepaal deur die kragte van vraag en aanbod. Onder die erf, is verspreiding en transmissie beskou as 'n openbare diens, en geslag word beskou as 'n aktiwiteit van algemene belang. Langtermyn toegewing ooreenkomste is deur die Federale of Provinsiale regerings verleen aan verspreiders, transmissie maatskappye en hidro-elektriese krag plante. Groot gebruikers toegelaat as lede van die WEM en gemagtig is om te bedryf in die mark deur middel van Energie Koopovereenkomsten (PPAs) direk met die generasie maatskappye ooreengekom. Tariewe vir verspreiders en oordrag maatskappye genomineer in dollars, met aanpassing twee keer per jaar volgens die Amerikaanse indekse en finale goedkeuring deur die regulatoriese entiteite (federale of plaaslike). Op sy beurt het kragopwekkers bedryf in 'n oop mark, onder die marginale beginsel koste word gestuur (die mees doeltreffende was die eerste om versend, verkoop energie op marginale koste, dit is, die uurlikse koste van die energie in die WEM ten tyde . dit is die verkoop van energie, soos bereken deur die WEM administrasie maatskappy (Maatskap n Administradora del Mercado Mayorista El ctrico SA) (CAMMESA) die erf ook 'n: lokomark waarin pryse gevestig op 'n uurlikse basis as 'n funksie van ekonomiese produksie koste, verteenwoordig deur die kort termyn marginale koste van produksie gemeet vrag s die stelsel sentrum. kontraktuele of termyn mark waarin kragopwekkers, verspreiders en 'n groot gebruikers aangaan langtermyn ooreenkomste op hoeveelhede, pryse en voorwaardes vir die transaksies van die aankoop en verkoop energie in die WEM, beide stelsels geadministreer deur CAMMESA die WEM het tans 'n geïnstalleerde kapasiteit van ongeveer 31,089 MW, wat bestaan ​​uit:. Termiese (aardgas en brandstof):. 61 Ander soos hernubare energie: 1. Die WEM is geheel en al verbind met meer as 32,000 km van hoë spanning (500 kV) en medium spanning (220 kV, 132 kV) transmissielyne en verwante fasiliteite, bekend as die Nasionale Interkonneksie System. Daar is twee hoë spanning internasionale verbindings na Chili en Brasilië. Die verspreiding sektor bestaan ​​uit: Twee verspreiding maatskappye, Edenor en Edesur, wat werk in die federale jurisdiksie. Provinsiale verspreiding maatskappye wat in elk van die 23 provinsies. Klein-skaal verspreiders genoem Cooperativas. baie van hulle wat binne die munisipaliteite jurisdiksies. Onlangse tendense gevolg van die 2001/2002 ekonomiese krisis, en wat gebaseer is op die Reg No. 25561 bekend as die noodtoestand, toegewing ooreenkomste was moet by net herzien (in baie gevalle, hierdie heronderhandeling is steeds in proses). Die werking van kragopwekkers en, in die algemeen, is die werking van die WEM aansienlik verander (noodtoestand): Buitelandse wisselkoerse, spesifiek, Amerikaanse dollars, vir die betaling van gelde ingesluit in toegewing ooreenkomste is omgeskakel na pesos teen 'n koers van een peso een dollar. Tariewe van verspreiders en oordrag maatskappye is gevries vir 'n paar jaar. Indexatie klousules is verbied. Provinsies blyk 'n soortgelyke situasie. Sedertdien het die Argentynse regering herhaaldelik ingegryp in en die reëls van die WEM verander. Hierdie situasie veroorsaak dat baie Argentynse elektrisiteit kragopwekkers, transmissie maatskappye en verspreiders om verdere belegging uit te stel. As gevolg hiervan, is die Argentynse deelnemers elektrisiteit mark, veral kragopwekkers, tans werksaam by naby volle kapasiteit, wat kan lei tot onvoldoende aanbod te ontmoet groeiende nasionale vraag na energie. Op die oomblik is binne die federale jurisdiksie, verspreiders en karweiers onderhandel nog 'n integrale tarief hersiening van hul tarief skemas, soos vervat in die heronderhandeling ooreenkomste van hul konsessies. Aan die ander kant, die provinsies gemagtig verhogings van tariewe vir hul verspreiding maatskappye, wat hulle toelaat om aangepaste pryse ontvang vir die verkoop aan hul kliënte energie. Groothandelpryse was feitlik bevrore en bewaar kunsmatig hieronder koste, dus die skep van 'n strukturele tekort in die werking van die WEM, gedek deur middel van subsidies deur die Nasionale Tesourie aan CAMMESA. Hierdie veranderinge het 'n groot strukturele tekort in die werking van die groothandel mark vir elektrisiteit geskep. Om die krisis, die regering, deur die sekretariaat van Energie in die gesig staar, het verskeie maatreëls, insluitende, onder andere geneem: Los die toepassing van die stelsel marginale-koste stelsel, die opstel van pette op die deur verspreiders betaal vir die aankoop van elektrisiteit pryse en bepaling dat die geld wat kragopwekkers pryse word bereken op die basis van die prys van natuurlike gas, ongeag die gebruik van ander brandstof (Resolusie No 204/2003). Die opstel van 'n maksimum (kunsmatige) lokoprys van ARS120 / MWh (Resolusie No 406/2003). Om beleggings in geslag te bevorder, die skep van 'n fonds vir Investments Vereiste te verhoog Elektrisiteitsvoorsieningskommissie in die groothandel mark vir elektrisiteit, genoem Foninvemem. Dit geld vir die bou van twee nuwe 800 MW gekombineerde siklus kragopwekkers. Die Foninvemem gefinansier met die netto inkomste van kragopwekkers afgelei van verkope energie in die lokomark en deur spesifieke aanklagte van CAMMESA van toepassing op groot gebruikers. Die skep van die Energie Plus-program, wat daarop gemik is om te verseker dat die energie wat beskikbaar is in die mark in die eerste plek gebruik word om residensiële kliënte en industriële en kommersiële kliënte (Resolusie No 1281/1206) te dien. Op sy beurt is, moet groot gebruikers (bo 300 kW) enige verbruik van meer as hul basis vraag (die vraag in 2005 geregistreer het) met die energie van die Energie Plus-program op ongereguleerde markpryse te bevredig. Die Energie Plus-program bestaan ​​uit die verskaffing van bykomende energie-opwekking van nuwe kragsentrales of geslag eenhede. Renumerating kragopwekkers teen pryse deur CAMMESA stel en deur die sekretariaat van Energie goedgekeur, volgens beskikbare kapasiteit, persentasie van die beskikbaarheid en tipe brandstof gebruik (Resolusie 95/2013). Groot gebruikers (behalwe dié wat in PPAs onder die Energie Plus-program of 'n soortgelyke betree) kan slegs energie te koop direk van CAMMESA, by deur CAMMESA stel groothandelpryse, feitlik die uitskakeling van die oorspronklike termyn merker. So onlangs berig deur die media, verteenwoordigers van byna al die streke van Argentinië het met die Federale Regering op die sogenaamde Konvergensie Nasionale tarief plan om verenigde parameters vir verspreiding tariewe vas te stel oor die hele Argentinië (sien Vraag 24). Regulerende struktuur 2. Beskryf die regulerende raamwerk vir die sektor elektrisiteit, insluitend die regulerende owerhede. Regulerende raamwerk regulerende owerhede Die skoolhoof regulerende owerhede is: Die sekretariaat van Energie van die Ministerie van die Federale Beplanning, Openbare Beleggingskorporasie en Dienste (sekretariaat van Energie). Die sekretariaat van Energie is verantwoordelik vir die toepassing van algemene beleid met betrekking tot die Argentynse elektrisiteitsbedryf, op federale vlak. In die besonder, kan die sekretariaat van Energie: formuleer federale beleid en die strategiese beplanning van die sektor elektrisiteit goedkeur reëls en regulasies oor die tegniese versending van die WEM goedkeur groothandel pryse vir beheer elektrisiteit die Nasionale Regulatoriese Kommissie vir Elektrisiteit (Ente Nacional Regulador de la Electricidad ) (ENRE) invoere en uitvoere van elektrisiteit te keur. Die ENRE is 'n outonome agentskap geskep deur die regulerende raamwerk wet. Onder andere, die belangrikste fakulteite van die ENRE is: die handhawing van die nakoming van die raamwerk Verordening (ERF) beheer van standaarde voorsiening van dienste elektrisiteit en die handhawing van die nakoming van die bepalings van toegewings aanvaarding van reëls van toepassing op kragopwekkers, senders, verspreiders, elektrisiteit Elektrisiteit gebruikers en ander verwante partye met betrekking tot die veiligheid, tegniese prosedures, meting en faktuur van elektrisiteitsverbruik, onderbreking en heraansluiting van voorrade en gehalte van dienste wat aangebied word voorkoming van mededinging verstorende, monopolistiese en diskriminerende gedrag tussen agente van die WEM oplegging van boetes vir oortredings van erf toegewing ooreenkomste en verwante regulasies en arbitrasie van konflik tussen WEM agente. CAMMESA. CAMMESA is in Julie 1992 deur die Argentynse regering, wat tans besit 20 van kapitaal CAMMESA se voorraad. Die oorblywende 80 is in besit van verskeie verenigings wat groothandel deelnemers elektrisiteit mark verteenwoordig, insluitend kragopwekkers, senders, verspreiders, groot gebruikers en elektrisiteit makelaars. CAMMESA is verantwoordelik vir: die bestuur van die nasionale interkonneksie stelsel bepaling van die tegniese en ekonomiese versending van elektrisiteit aan optimale versekering is die stelsel en die kwaliteit van die elektrisiteit wat voorsien vermindering groothandelpryse in die lokomark beplanning energie kapasiteit behoeftes monitering van die werking van die term mark en die administrasie van die tegniese versending van elektrisiteit. Provinsies het hul eie owerhede. Hernubare energie Sien hierbo. 'N Minderjarige persentasie van energie word deur ander bronne van hernubare energie, soos biomassa, biobrandstowwe, biogas en klein (minder as 30 MW) hidro-elektriese eenhede. 7. Is daar enige regeringsbeleid, teikens of aansporings in plek om die gebruik van hernubare energie Regeringsbeleid / aansporings Beide die federale en provinsiale regerings het regulasies uitgereik om die gebruik van hernubare energiebronne te bevorder aan te moedig. Op die federale vlak, is daar twee promosie wette: Wet No. 25019 Nasionale regime vir wind - en sonenergie. (Regimen Nacional de la Energia E LICA y Solar). Dit bevorder wind en produksie sonenergie en stel dat sulke aktiwiteite nie vorige magtiging van die Federale Regering vereis. Kapitaalbeleggings wat bestem is vir die installering van windkrag en sonkrag plante of toerusting kan baat vind by 15 jaar belasting op toegevoegde waarde (BTW) uitstel. Daarbenewens het die wet voorsien 'n fiskale stabiliteit regime vir 'n termyn van 15 jaar. Reg No. 26190 Nasionale regime vir die gebruik en bevordering van hernubare energie. Dit verklaar spesifiek dat die opwekking van elektrisiteit uit hernubare energiebronne vir die verskaffing van openbare dienste is van nasionale belang. Onder hierdie wet, nuwe kapitaalbeleggings het een van die volgende fiskale voordele: verwagte vergoeding van BTW versnelde amortisasie van kapitale bates wat aangekoop word vir die projek. Daarbenewens het bates wat verband hou met hierdie aktiwiteite nie kwalifiseer as 'n belasbare bate vir Minimum inkomstebelastingdoeleindes. 'N toevoer-in-tarief stelsel toegepas word om hernubare energie, wat bestaan ​​uit 'n betaling van 'n bykomende prys per elke MWh gegenereer (Wet No. 25019 soos gewysig deur Wet No. 26,190). Die premie vir windenergie is ARS15 / MWh, en ARS900 / MWh in die geval van fotovoltaïese sonkrag generasie. Vir hierdie doel, die wet het 'n hernubare energie-trustfonds word geadministreer en deur die Federale Raad van elektrisiteit toegeken. Ten slotte, het die Federale Regering uitgereik 'n resolusies 220/2007 en 108/2011 van die sekretariaat van Energie, die bevordering van die uitvoering van Energie Koopovereenkomsten (PPAs) ingevoer word tussen maatskappye en CAMMESA of met die maatskappy in staatsbesit Energ n Argentina SA (Enarsa). Die belangrikste bepalings van hierdie besluite sluit in die vereiste van vorige goedkeuring deur die Regering van die volgende: Langtermyn PPAs (15 tot 20 jaar termyn). PPAs genomineer in dollars. Struktuur van die prys insluitend koste van die konstruksie, bedryf en 'n redelike opbrengskoers. Op die provinsiale vlak, het baie provinsies gehou om die terme en voorwaardes van Regte 26190. Sommige provinsiale regulasies sluit ander voordele soos: Belasting vrystellings (stempel belasting, landelike, bruto inkomste belasting). Hernubare energie teikens Law 26190 voorsien 'n bydrae van 8 tot die nasionale energieverbruik van hernubare energie binne tien jaar van sy aanvaarding (dit wil sê teen 2016). Hierdie 8 bydrae van hernubare energie is nie verpligtend nie, maar is 'n doel te bereik. 8. Wat is die belangrikste struikelblokke tot die ontwikkeling van hernubare energie in jou jurisdiksie Toegang tot finansiering is waarskynlik die grootste struikelblok vir die ontwikkeling van die hernubare energie-industrie. 9. Is daar enige planne om nuwe kernkragsentrales in jou jurisdiksie bou Die federale regering ondersteun die ontwikkeling van kragstasies en op die oomblik die uitvoering van die voltooiing van kragstasie kern Atucha II (herdoop Dr. Carlos N Stor Kirchner Power Plant), 'n 745 MW kernkragsentrale gebaseer op uraan en swaar water, geleë in die stad van Zarate, 115 km van Buenos Aires City. Volgens die openbaar beskikbare inligting, is die Regering van plan om op te bou in die kort termyn, 'n vierde kragstasie in die stad van Lima, naby Zarate, met 'n soortgelyke kapasiteit. Magtiging en bedryfsvereistes 10. Wat is die magtiging vereistes om die opwekking van elektrisiteit plante Geen spesifieke regulerende magtigings vereis word vir die konstruksie van 'n warm en hernubare energie kragsentrales te bou. Die konstruksie van 'n groot skaal hidroëlektriese kragsentrales en kernkragsentrales gespaar word op die Regering en vereis dus spesiale toegewings van die verskillende owerhede wat betrokke is, hoofsaaklik vir die gebruik van water en vir die konstruksie van die geriewe. Algemene omgewing en veiligheid regulasies, sowel federale en provinsiale, aansoek te doen vir die bou van kragsentrales. 11. Is daar enige vereistes om te verseker nuwe kragstasies is gereed vir koolstof vang en stoor (CCS) tegnologie, of wat 'n plant om CC tegnologie te rus sodra dit gereed Daar is geen spesifieke vereistes met betrekking tot koolstof vang en stoor tegnologie, of wat 'n plant om CCS tegnologie te rus. 12. Wat is die magtiging en belangrikste deurlopende vereistes om die opwekking van elektrisiteit plante bedryf Die werking van 'n warm en hernubare energie kragsentrales vereis dat die toestemming van die sekretariaat van Energie of die provinsiale owerhede as die kragsentrales nie verbind tot die nasionale netwerk. Hidroëlektriese kragsentrales meer as 500 kW vereis dat 'n toegewing vir hul uitbuiting. Kragopwekkers moet van tyd tot tyd voorsien inligting oor tegniese data, uurlikse koste en Energie Koopovereenkomsten om CAMMESA. Daarbenewens moet die omgewing verklarings geliasseer voor die betrokke owerhede. 13. Aan watter vereistes is daar met betrekking tot interkonneksie van geslag tot die oordrag rooster Voor magtiging van die oordrag maatskappy is wat nodig is vir interkonneksie om bestaande kapasiteit in kraglyne. As bestaande oordrag kapasiteit is nie genoeg om die vraag kragopwekker te dek, 'n proses om te vergroot oordrag kapasiteit nodig is. Onder hierdie proses, is magtiging vereis van die oordrag maatskappy, CAMMESA en ENRE. Elektrisiteit transmissie Magtiging en bedryfsvereistes 14. Wat is die magtiging vereistes om elektrisiteit netwerke te bou Uit 'n regulatoriese oogpunt, die konstruksie van elektrisiteit fasiliteite vereis die goedkeuring van: Die oordrag maatskappy van die gebied. CAMMESA wat die tegniese uitvoerbaarheid van die verband goedkeur. ENRE wat die Sertifikaat van openbare behoefte vir die werk reik. In baie gevalle is, is 'n openbare verhoor vereis en 'n tenderproses uitgevoer word, gevoer en onder toesig van ENRE. ENRE goedkeur uiteindelik die konstruksie, bedryf en instandhouding kontrak (COM kontrak) vir die uitbreiding van die oordrag fasiliteite. 'N omgewingsimpakstudie verklaring vereis as 'n voorwaarde vir die goedkeuring van die konstruksie. 15. Wat is die magtiging en belangrikste deurlopende vereistes om oordrag elektrisiteitsnetwerke bedryf Die werking van oordrag fasiliteite vereis 'n toegewing van die Regering. Tariewe 16. Hoe is die tariewe en voorwaardes vir die oordrag van elektrisiteit gereguleer Onder die Elektrisiteit Regulerende raamwerk (ERF), is die oordrag beskou as 'n openbare diens en as 'n monopolie. Daarom is die werking van oordrag fasiliteite vereis 'n toegewing van die Regering. Tariewe en diensvoorwaardes word geheel en al beheer deur die handhawing owerhede (ENRE en die sekretariaat van Energie) volgens die terme van die erf en die toegewings ooreenkomste. Onder die erf, moet tariewe billik en redelik wees, en moet nie toelaat dat die maatskappye om inkomste te verkry om hul koste van die operasie, belasting en waardevermindering te dek. Oordrag tariewe sluit gelde in vir verbinding, transmissie kapasiteit en energie oorgedra. Konsessie-ooreenkomste te reguleer saak soos: Area van diens. Netwerk wat verband hou met die maatskappy. Gehalte van diens. Regte en verpligtinge. Oop toegang tot beskikbare kapasiteit is een van die belangrikste verpligtinge van maatskappye. Onder die oorspronklike bepalings van die erf en onder die toegewings ooreenkomste, was daar nie 'n spesifieke verpligtinge belegging om bestaande fasiliteite te brei. Maar onder die heronderhandeling ooreenkomste gebaseer op Law 25561, sekere bedrywighede en instandhouding beleggings vereis. Tariewe gereguleer en deur die ENRE goedgekeur, en moet hersien word elke vyf jaar, onder 'n proses wat 'n openbare verhoor en 'n ontleding van die koste, van toepassing belasting aan die oordrag maatskappye en die voorgestelde opbrengskoers sluit. Heronderhandeling ooreenkomste verander hierdie parameters, en 'n Integrale tarief regime onder ontleding en onderhandeling in die ENRE. Tot die goedkeuring van hierdie Integrale tarief regime, moet oordrag tariewe elke ses maande aangepas word indien die oordrag kostes verhoog bo 10. Elektrisiteit verspreiding Magtiging en bedryfsvereistes 17. Wat is die magtiging vereistes te bou elektrisiteitsverspreiding stelsels Uitbreiding van verspreidingsnetwerke is hoofsaaklik deur verspreiders gedra, en nie 'n spesifieke magtiging vereis. In die geval van grootskaalse uitbreidings, die Elektrisiteit Regulerende raamwerk beveel vooraf goedkeuring van die Nasionale Regulatoriese Kommissie vir Elektrisiteit (ENRE), 'n openbare verhoor en die uitreiking van 'n sertifikaat van openbare behoefte deur (ENRE). Afhangende van die wat betrokke is by die projek bedrag, 'n toegewing ooreenkomste sluit in die finansiering van werke direk vanaf die gebruiker wat die uitbreiding vereis. Hierdie bydrae is in sommige gevalle vergoed vir die gebruiker. 18. Wat is die magtiging en die belangrikste deurlopende vereistes te bedryf elektrisiteit verspreiding stelsels Distribution maatskappye vereis dat 'n toegewing van die nasionale of provinsiale regering om die verspreiding stelsel te bedryf. Daar is geen deurlopende vereistes vir die operasie. Tariewe 19. Hoe is die tariewe en voorwaardes vir die verspreiding van elektrisiteit gereguleer Onder die Elektrisiteit Regulerende raamwerk (ERF), is die verspreiding beskou as 'n openbare diens en bedryf onder 'n monopolie. Die werking van oordrag fasiliteite vereis 'n regering toegewing. Tariewe en diensvoorwaardes word geheel en al beheer deur die handhawing owerhede (ENRE en die sekretariaat van Energie). Tans is die grootste verspreiding maatskappye in Argentinië funksioneer onder die erf: Edenor en Edesur dienste in verskillende gebiede van Buenos Aires City en Groter Buenos Aires (sien Vraag 16 met betrekking tot toegewing ooreenkomste en vrye toegang tot beskikbare kapasiteit). Goedgekeur verspreiding wissel vir verskillende verbruikers (byvoorbeeld residensiële, kommersiële, industriële en die regering), en die vlak van spanning geëis. Onder die erf: Tariewe moet billik en redelik wees, en moet nie toelaat dat maatskappye om inkomste te verkry om hul koste van die operasie, belasting en waardevermindering te dek. Tariewe moet hersien word en nuwe tarief skemas goedgekeur deur ENRE, elke vyf jaar, na 'n proses wat die volgende insluit: 'n openbare verhoor 'n ontleding van die koste vir die lewering van die diens van toepassing belasting aan verspreiders en die voorgestelde opbrengskoers. Die heronderhandeling ooreenkomste verander hierdie parameters en 'n integrale tarief regime is nog onder ontleding en onderhandeling in die ENRE. Tot sy goedkeuring, moet oordrag tariewe elke ses maande aangepas word indien verspreidingskoste verhoog bo 10. Soortgelyke riglyne is ingesluit in baie van die provinsiale verspreiding toegewing ooreenkomste. Elektrisiteitsvoorsiening Magtiging en bedryfsvereistes 20. Wat is die magtiging en die belangrikste deurlopende vereistes om elektrisiteit stelsels Nie van toepassing voorsien (lewer gelewer deur verspreiders). Trading tussen kragopwekkers en verskaffers 21. Hoe is elektrisiteit handel (tussen kragopwekkers en verskaffers) gereguleer 2016 Thomson Reuters. Alle regte voorbehou. Privaatheidsbeleid en koekies (practicallaw /3-386-5597).Legal Inligting (practicallaw / 8-531-0965). Inskrywing navrae 44 (0) 20 7202 1220 of e-pos subskripsies practicallaw. Die verwysing na skakels na hulpbronne op ons webwerf (bv 2-123-4567) is aan die PLC Verwysing ID. Dit sal 'n PDF of Word weergawes van artikels sluit. Koekie Beleid Ons gebruik koekies om jou die beste ervaring op ons webwerf. Deur die voortsetting van die webwerf te blaai, stem jy in tot ons gebruik van koekies. Jy kan jou koekie-instellings te eniger tyd te verander, maar as jy dit doen, kan jy 'n paar funksies verloor op ons webwerf. Meer inligting kan gevind word in ons Privaatheidsklousule en koekies. Elektrisiteit regulering in Argentinië: oorsig 1. Gee 'n oorsig van die mark vir elektrisiteit in jou jurisdiksie, insluitend onlangse tendense oor die afgelope 12 maande. Oorsig In 1991 het die Argentynse regering het onderneem 'n uitgebreide privatisering program, insluitend die sektor elektrisiteit, gebaseer op wette No. 23696 (Staat regshervorming), uitgereik in 1989, en No 24065 (Elektrisiteit Regulerende raamwerk (ERF)), uitgereik in 1992 . op sy beurt, en gebaseer op die ERFs beginsels en riglyne, die provinsies aangeneem hul eie regulerende raamwerke, van toepassing binne hul eie jurisdiksies te wees. Die uiteindelike doel van die stelsel onder doelwitte, was om: Behaal 'n verlaging in tariewe deur finale verbruikers betaal. Beskerm verbruikers se regte. Verbeter gehalte van diens. Doeltreffendheid, betroubaarheid en vrye toegang. Die erf, nog van krag, maar aansienlik verander in die laaste paar jaar, verdeel opwekking, transmissie en verspreiding van elektrisiteit in afsonderlike aktiwiteite, en onderworpe elke toepaslike regulasie. Die erf verklaar kragopwekkers, verspreiders, transmissie maatskappye, groot gebruikers en makelaars as agente van die groothandel elektriese mark (WEM). Die sekretariaat van Energie gereguleer die WEM om elektrisiteit kragopwekkers, verspreiders en ander agente toelaat om te koop en te verkoop elektrisiteit in plek transaksies of onder langtermyn-kontrakte voorsiening teen pryse bepaal deur die kragte van vraag en aanbod. Onder die erf, is verspreiding en transmissie beskou as 'n openbare diens, en geslag word beskou as 'n aktiwiteit van algemene belang. Langtermyn toegewing ooreenkomste is deur die Federale of Provinsiale regerings verleen aan verspreiders, transmissie maatskappye en hidro-elektriese krag plante. Groot gebruikers toegelaat as lede van die WEM en gemagtig is om te bedryf in die mark deur middel van Energie Koopovereenkomsten (PPAs) direk met die generasie maatskappye ooreengekom. Tariewe vir verspreiders en oordrag maatskappye genomineer in dollars, met aanpassing twee keer per jaar volgens die Amerikaanse indekse en finale goedkeuring deur die regulatoriese entiteite (federale of plaaslike). Op sy beurt het kragopwekkers bedryf in 'n oop mark, onder die marginale beginsel koste word gestuur (die mees doeltreffende was die eerste om versend, verkoop energie op marginale koste, dit is, die uurlikse koste van die energie in die WEM ten tyde . dit is die verkoop van energie, soos bereken deur die WEM administrasie maatskappy (Maatskap n Administradora del Mercado Mayorista El ctrico SA) (CAMMESA) die erf ook 'n: lokomark waarin pryse gevestig op 'n uurlikse basis as 'n funksie van ekonomiese produksie koste, verteenwoordig deur die kort termyn marginale koste van produksie gemeet vrag s die stelsel sentrum. kontraktuele of termyn mark waarin kragopwekkers, verspreiders en 'n groot gebruikers aangaan langtermyn ooreenkomste op hoeveelhede, pryse en voorwaardes vir die transaksies van die aankoop en verkoop energie in die WEM, beide stelsels geadministreer deur CAMMESA die WEM het tans 'n geïnstalleerde kapasiteit van ongeveer 31,089 MW, wat bestaan ​​uit:. Termiese (aardgas en brandstof):. 61 Ander soos hernubare energie: 1. Die WEM is geheel en al verbind met meer as 32,000 km van hoë spanning (500 kV) en medium spanning (220 kV, 132 kV) transmissielyne en verwante fasiliteite, bekend as die Nasionale Interkonneksie System. Daar is twee hoë spanning internasionale verbindings na Chili en Brasilië. Die verspreiding sektor bestaan ​​uit: Twee verspreiding maatskappye, Edenor en Edesur, wat werk in die federale jurisdiksie. Provinsiale verspreiding maatskappye wat in elk van die 23 provinsies. Klein-skaal verspreiders genoem Cooperativas. baie van hulle wat binne die munisipaliteite jurisdiksies. Onlangse tendense gevolg van die 2001/2002 ekonomiese krisis, en wat gebaseer is op die Reg No. 25561 bekend as die noodtoestand, toegewing ooreenkomste was moet by net herzien (in baie gevalle, hierdie heronderhandeling is steeds in proses). Die werking van kragopwekkers en, in die algemeen, is die werking van die WEM aansienlik verander (noodtoestand): Buitelandse wisselkoerse, spesifiek, Amerikaanse dollars, vir die betaling van gelde ingesluit in toegewing ooreenkomste is omgeskakel na pesos teen 'n koers van een peso een dollar. Tariewe van verspreiders en oordrag maatskappye is gevries vir 'n paar jaar. Indexatie klousules is verbied. Provinsies blyk 'n soortgelyke situasie. Sedertdien het die Argentynse regering herhaaldelik ingegryp in en die reëls van die WEM verander. Hierdie situasie veroorsaak dat baie Argentynse elektrisiteit kragopwekkers, transmissie maatskappye en verspreiders om verdere belegging uit te stel. As gevolg hiervan, is die Argentynse deelnemers elektrisiteit mark, veral kragopwekkers, tans werksaam by naby volle kapasiteit, wat kan lei tot onvoldoende aanbod te ontmoet groeiende nasionale vraag na energie. Op die oomblik is binne die federale jurisdiksie, verspreiders en karweiers onderhandel nog 'n integrale tarief hersiening van hul tarief skemas, soos vervat in die heronderhandeling ooreenkomste van hul konsessies. Aan die ander kant, die provinsies gemagtig verhogings van tariewe vir hul verspreiding maatskappye, wat hulle toelaat om aangepaste pryse ontvang vir die verkoop aan hul kliënte energie. Groothandelpryse was feitlik bevrore en bewaar kunsmatig hieronder koste, dus die skep van 'n strukturele tekort in die werking van die WEM, gedek deur middel van subsidies deur die Nasionale Tesourie aan CAMMESA. Hierdie veranderinge het 'n groot strukturele tekort in die werking van die groothandel mark vir elektrisiteit geskep. Om die krisis, die regering, deur die sekretariaat van Energie in die gesig staar, het verskeie maatreëls, insluitende, onder andere geneem: Los die toepassing van die stelsel marginale-koste stelsel, die opstel van pette op die deur verspreiders betaal vir die aankoop van elektrisiteit pryse en bepaling dat die geld wat kragopwekkers pryse word bereken op die basis van die prys van natuurlike gas, ongeag die gebruik van ander brandstof (Resolusie No 204/2003). Die opstel van 'n maksimum (kunsmatige) lokoprys van ARS120 / MWh (Resolusie No 406/2003). Om beleggings in geslag te bevorder, die skep van 'n fonds vir Investments Vereiste te verhoog Elektrisiteitsvoorsieningskommissie in die groothandel mark vir elektrisiteit, genoem Foninvemem. Dit geld vir die bou van twee nuwe 800 MW gekombineerde siklus kragopwekkers. Die Foninvemem gefinansier met die netto inkomste van kragopwekkers afgelei van verkope energie in die lokomark en deur spesifieke aanklagte van CAMMESA van toepassing op groot gebruikers. Die skep van die Energie Plus-program, wat daarop gemik is om te verseker dat die energie wat beskikbaar is in die mark in die eerste plek gebruik word om residensiële kliënte en industriële en kommersiële kliënte (Resolusie No 1281/1206) te dien. Op sy beurt is, moet groot gebruikers (bo 300 kW) enige verbruik van meer as hul basis vraag (die vraag in 2005 geregistreer het) met die energie van die Energie Plus-program op ongereguleerde markpryse te bevredig. Die Energie Plus-program bestaan ​​uit die verskaffing van bykomende energie-opwekking van nuwe kragsentrales of geslag eenhede. Renumerating kragopwekkers teen pryse deur CAMMESA stel en deur die sekretariaat van Energie goedgekeur, volgens beskikbare kapasiteit, persentasie van die beskikbaarheid en tipe brandstof gebruik (Resolusie 95/2013). Groot gebruikers (behalwe dié wat in PPAs onder die Energie Plus-program of 'n soortgelyke betree) kan slegs energie te koop direk van CAMMESA, by deur CAMMESA stel groothandelpryse, feitlik die uitskakeling van die oorspronklike termyn merker. So onlangs berig deur die media, verteenwoordigers van byna al die streke van Argentinië het met die Federale Regering op die sogenaamde Konvergensie Nasionale tarief plan om verenigde parameters vir verspreiding tariewe vas te stel oor die hele Argentinië (sien Vraag 24).


No comments:

Post a Comment